Dagens Inköp!

Hann ju inte kolla så jätte mycket, men hann iallafall med 2 köp. Glömde som sagt min mössa hemma, men tur tog jag med mig mina vantar! Vet ni hur kallt det är här uppe? Det är ju nästan ingen snö i Göteborg och längre ner, vad jag tror iallafall. I stockholm är det ju 1-2m iaf när det är plogat. Som tur är det plogat i centrum!
Började med att köpa en mössa, dyr men om ja skulle köpa en mössa skulle det va den!
Köpte den på Salt, för 499;- och den kostar 599;- på NK så 100kr billigare ;) fynd va?
Sedan hade jag checkat in kjolen, och trodde att den skulle finnas kvar tills Karin sa ''Om man har spanat in något i stockholm, ska man va på plats när det levereras i butiken, annars är den slut direkt'' Där flög mina förväntningar bort om att hitta kjolen, och när ja fråga fanns det en kvar. Trodde ju att det skulle vara i strl 44 eller nått eftersom det brukar vara det när det är en/få kvar, men den var i strl 34. My lovely size! Endast 199;-
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0