HEJHEJ!

Mina kompisar tvinga mig blogga... Aja sitter i sängen och chillar påre! Äter mat för jag e hungrig och dricker Schwesiskt te som nog e det bästa som finns! Asgött!
Pratar dessutom skype med några goingar &min saknade vän Josefine&Hanna och ibland hanna som hoppar in och ut.

Dessutom hemma från branäs, dagen har varit as chill. Började med rast, idrott rast, lunchrast, eget arbete och en spanska lektion där vi spela memory.

Detta inlägget skulle egentligen in igår, men jag e nog lite seg...
Här kommer en redigerad bild!


öka bara lite kontraster och sånt och lite annat och la in färg osv osv osv. Aja om ni ville veta så träffa ja ... fredrik igen! Mys!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0