Läskigt!

Kolla nyss statestiken, var ju ett tag sen jag gjorde det och visad sig att jag hade över 100 läsare per dag & över 300 igår när jag bloggade.
Rätt läskigt faktist att veta att massa randoms läser min blogg :O :O kan ju va en snygg kille? fin kompis? ngn som typ.. kränker mig osv osv osv.

Nä ni som ser detta kan gäääärna langa in en komentar och skriva hej jag heter ''erat superduper coola namn''


Statestiken duger faktit mer än gärna till att behålla bloggen eftersom det finns personer som faktist följer min blogg som är intresserade av mitt tråkiga eller ah roliga liv ;) (blir ju vad man gör det till)

Tycker 30 läsare e mycket så

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0