Sjuk *hosthost*

Hej goingar, alla hjärtans dag spenderades med min älskling & dom bästa vännerna! Äntligen kunde hela gänget samlas! Malin, Josefine, Hanna, Emma ♥

Alla hjärtans dag bestod av att träffa Fredrik, sen vidare till Göteborg med goingarna & bowla på Hard Rock Café, sen käka lite på donken & träffa Sponken & co.

Sen drog vi alla hem& nu sitter jag här och bloggar efter en natt med dålig sömn med Fredrik, kan nog bero på att min hals va så torr så ja drack vatten hela tiden och va tvungen att springa på toa sen stup i kvarten! Jobbigt läge.

Dagens planer blev ändrade, skulle egentligen träffa en kompis men banga det eftersom ja känner mig så trött & dessutom att jag fått grov huvudvärk & min hals vill fortfarande inte fungera som den ska.

Slänger in en bild på mig och kommer säkert få några goa bilder från gårkvällen senare!

Kommentarer
Postat av: mwallérion

Måste säga att jag älskar din blogg hihi! sjukt bra :-)

2011-02-15 @ 16:28:02
URL: http://michellewallerion.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0