Wasted Penguinz!

Shit vilken stressad dag det blev igår, låg ju och slöa i sängen och väntar alltid i sista sekunden tills planerna är avklarade vad som händer! Blev käka, åka in till stan ofixad för ett ärende, sen tog Alice&Jag bussen tillbaka till Josefine, fixa oss, tagga lite inför wzp, och drog sedan dit!


Malin & Hanna taggar inför Wasted Penguinz!


Jag som ska börja fixa mig även kvällens outfit, om man räknar bort sjalen!






Nog den goaste bussresan jag åkt på! Ett gäng goingar välkommnar oss med sång& flams osv. Riktigt underhållande


*alla pratar*
- men hallå prata med mig, jag känner mig ensam!

nog det goaste meningen under dagen tror jag!





Puss!





Slutet på wpz när vi ska ta bussen hem ign!


På bussen!




Sjukt go kväll! Tack tjejer & alla andra som gjorde min kvällen!

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0