3e året i rad!

2 år kvar sen ska det firas eller vad säger ni... Hehe bara vi kan hålla våran nya 'trend'
Josefine och jag har kännt varandra ett tag men i sommras blev vi mycket bättre vänner. För 2 år sedan träffade vi varandra den första januari, blev samma sak året efter, detta året tänkte vi på att det skulle bli den 3e gången i rad som vi umgås med varandra på nyår!

Rätt coolt va? ;)

Här får ni bilder på oss, så ser ni hur vi förändrats exakt på 3 år, från samma dag! Sjuka är ju att vi har varit hemma hos mig dessa 3 år... så fortsättningen blir väll att följa våran nya tradition..? eller.. hehe

1 Januari 2009
Kan ju inte direkt säga att vi e söta, eller jo. Josefine e söt, men inte jag med mitt äckliga spackel! Förstår mer nu varför mina föräldrar reagera som dom gjorde när dom såg mig, förvånar mig inte att dom reagera hårdare.


1 Januari 2010


1 Januari 2011


Rätt nice ändå, hehe blev att jag snodde Josefines bilder eftersom min förra data har krashat så ja fick inte tag i alla bilderna har bara ett fåtal. Så Josefine hade dom 2 första och blev ändå lika bra att ja tog sen sista eftersom den redan va redigerad & klar. hehe :)
älskar dig pluttis ♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0