Dagens Outfit 2/1 11

Hehe, ny kategori i Outfit kategorin, varje år måste ju ha en ny kategori, så det inte blir för mycket aight? ;)
Haha ne, men det blir ju kul för mig också och se om min stil förändras med åren!

Så denna tunikan köpte jag häromdan i göteborg med Josefine! Kan lägga upp den andra tunikan också senare ;)

Tunika - Tessie
Tights - Gina
Halsband -
handgjort av min kusin!
Armband - Primark, Thomas Sabo, Ms Bijoux, Hallbergs guld! & en jetset klocka!


Ser ni? :) Min lugg är tillbaka! Tyvärr va det min mamma som klippte den när den var för lång så den blev för kort och se pga av att hon satt i en fel ställning, så får se till att den blir lite längre sen sticker jag till frisören en snabbis, eftersom jag hatar korta luggar. Ser ju ut som en potta då, ;)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0