Den utstötta i klassen..?

Haha vi har en kille i klassen som precis lärt sig att höra med hjälp av en hörapparat, så förut var han ju döv! För att göra det lite lättare ska vi tydligen skaffa smeknamn i klassen och började med ca 7-8 st!
Alla hjälpte ju till att hitta på fina 'rörelse' smeknamn som D kunde lära sig av. Alla var seriösa och trevliga tills... dem kom till.. mig!?!?  Jo då blir Emma på vänster sida om mig elak, och säger att vi kan kalla henne 'pucko' sen kommer Philip på höger sida om mig och säger ngt elakt... medan alla andra i klassen garvar! Sen hör jag lite ljud här och där tills det va någon som fråga vad ''hur gör man att hon har mycket smink på sig'' så visar han och säger det högt då alla börjar garva ännu högre!
Det känns som diskriminering på riktigt! Så kommer Monika(läraren)  och säger inte till, trots att ja säger att jag känner mig kränkt :O :O :O
Sen får jag inte ens hitta påmitt egna smeknamn.... det e diskriminering på hög nivå!

Schleten bild på mig i skolan, hihi!
Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken fin blogg du har!

2011-01-15 @ 19:19:18
URL: http://mliii.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0