NYÅR!

Hoppas att ni goingar som läser min blogg hade en förjävla go kväll igår! &Jag menar det, sista dan på året ska helt klart vara en oförglömmlig dag!
Min spenderade jag med Josefine, Anna & Maja i min källare,(vi hade ju redan gäster..)   Egentligen va det att fler skulle dyka upp som, Malin, Julia, Rebecca, Robert, Emma m.fl men till någon anledning gick det inte.

Blev ju inte någon feste eftersom när jag börja leta va alla redan proppfulla, fullt med folk, och vissa fester blev inställda, och vi kände ju inte direkt för att gå på någon random fest där man känner ett fåtal personer, så vi skapa våran egna goa kväll!

Blev att Anna&Maja drog vid 2 och Josefine nanna kudde hemma hos mig och vi somna vid 5 eftersom vi blev trötta då.

Här kommer några goa bilder från kvällen!

Josefine &  Jag när vi väntar in dom andra



Börjar med att värma upp med lite wii, haha. Tog ju ett tag innan man fick det att fungera.













Sen vid 12... UUUUT!




















Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0