Bakat & Fixat!

Oj vad många som håller på att äta upp vår mat denna veckan kom jag just nu på att tänka på! Igår kom en kompis till papa, käka mat & fika! Tog mina goda fast missbildade brownies och maränger, lämna kvar en.. Som jag sedan delade med Linnea, Hanna,´& Josefine typ. Hehe tack för ni iaf fråga om ni fick ta marängerna!
Nu vet ni&jag att om ni vill behålla något får man låsa in det annars kommer någon och tar det, sånna gottegrisar min familj är, inte undra på att jag lär mig från dom!

Så idag har jag bakat nya brownies och istället för maränger gjorde jag en kladdkaka! (Jag gillar choklad om ni inte märkt det än, ballt va?)

Även idag kommer min faster, farbror & kusin hit och sover här tillls morgondagen... Brukar inte ha folk hemma så känns lite ballt att flera kommer på samma vecka! 

Hur som helst är allt fixat, har ju städat lite av huset idag, städat rummet, bytt lakan osv (kanske inte behövdes för dom skulle komma hit, men känns ju somsagt mycket fräschare när man ändå håller på)

Ska se när dom kommer om ja hinner ta en POWERNAP eftersom vi somna vid 4 tiden imorse och vakna 11, så har vi väll inte haft bästa, längsta sömnen!

Mina supergoda Brownies!


& Kladdkaka <3
Kommentarer
Postat av: mai ♥

åh så gott det ser ut!

2011-07-15 @ 17:46:34
URL: http://maiivu.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0