Bak-sugen...

Hahaha, igår vid 12 tiden när vi va ute med Victor & max blev jag &josefine baksugna och kunde inte veta vad jag va sugen på :( alltid sugen på nått med chocklad osv eller kakor.. not this time .. så denna gången baka vi äpplepaj, ballt va? :D gick efter känslan, & hade inte recept lr nått. och det gick faktist jätte bra ;'>

Nu e jag baksugen ännu en gång... fast ja har precis käkat äpplepaj, som nu e slut, det finns lite kladdkaka kvar sen förra gången ja baka & inte sugen på nått av det! Bara sugen på att baka nått gott, vet inte vad som e gott så.. får komma på nått :D

Annars ställer jag mig & lagar nåt´n mat, fast ja precis käkat! hahahha  känner mig hemma i köket osv osv ...

Google bild, men våran va faktist snyggare :D
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0