Changed plans!

Blev inte att träffa Alice, Max, Victor & Albin, så Jag&Josefine försökte komma på nått att göra, men eftersom vädret är kasst, kom vi inte på nått, försökte dra ihop ett gäng för att käka pizza, men det gick nog inte.. eftersom alla va trötta, förstår jag nog.. själv va man ganska trött, men känner ändå för att göra något!

Hur som helst hade jag som mål att baka, & hitta mitt löshår! Nu har jag hittat mitt löshår! en del ska väll antagligen säljas!  Hade iaf nu lust att dra på mig det & FUUCK vad ont det gör i hårbotten, att ja orka gå runt med löshår hela tiden :O Känns jätte wierd... antagligen en sak man vänjer sig vid, te.x. som att jag ska vänja mig vid att ha på mig glasögon...

Shit va mycket hår man fick med löshår på.. heh einte konstigt men ändå ;)  & lite egobilder på mig.. HEHE








Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0