Dagbok?

I detta läget hatar jag att ja har så många läsare.... iaf över 100, som ja inte ens vet vilka det är!

För ett år sen ville ja bli känd, komma in på blogg.se's mest aktiva bloggare osv, nu vill jag bara ha typ 5 läsare som är mina kompisar om knappt det. Vill andvända bloggen som en dagbok för att se vad jag ahr gjort av med mitt liv, låter ja lyssnat på då, tankar, drömmar, känslor osv. Känns som ja inte kan skriva ut nått utan att ''blotta'' mig! Vill heller inte skapa ny blogg eftersom ja bloggat på denna bloggen såpass länge...

&nu när ja vart lite smådepp idag e det bara gött att skriva av sig...  så jävla hemska saker som hänt... 4 personer på ca 5 månader, man vet vilka det e också.. i en komun.. sinnes.

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0