Facebook!

Som sagt wierdo things happend!

Kan visa min diskution på facebook!



Som sagt jag har...
1. Brännt mig i solen... I sverige? Vaddå ja e från Vietnam och ska vara van vid solens strålar osv och verkligen inte kunna bränna mig i Sverige?
2. Fått ett blåmärke.. Vissa har slått mig jättehårt osv så det gjort ont i flera dagar.. då får ja inget blåmärke, men nu ser jag ett jättestort blåmärke på låret också! Haha va e det för nått? Första blåmärket på 10 år typ.. (y)?
3.
Sen hitta ja helt random ett jätteblodigt köttigt sår på min fot! Så på vita sand snodde jag Alice strumpor och gick runt me dom där + på bussen & i kungsbacka eftersom ja ville inte ha strumpor i sandaler! Hehe! Såg rätt mobbat ut ja (y)
4.
Ser att jag fått röda ögon på vissa bilder! Brukar typ aldrig få det eftersom ja har bruna ögon och de som får röda ögon i kameran har antingen blåa, gröna, gråa ögon iaf inte bruna ..

Kan inte direkt skylle på nått, men ovanligt att wierd things happend to me ;)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0