Gårdagen!

Sov ut till typ 12-1 tiden tog bussen in med Hanna & Linnes mötte upp Alice, Adam, Ville & Mathias vid Marios, så vi gick till tunneln hängde där ett tag tills det sluta regna, sen drog vi till donken, käka lite kolla lite kläder på H&M, och påväg till stationen träffade jag bpde Molly & Evelina! Shit vad jag har saknat dom, eller jag gör det fortfarande.. Helt sinnes! <3
Sen tog jag, alice och hanna bussen till alice, käka lite packa grejer så åkte vi hem till mig, josefine hoppa på bussen, käka popcorn, kladdkaka  & lasagne, sen efer ett tag gick vi till enen snacka lite osv och mötte upp Max & Victor! :)
Tog en liten promenad runt området och sen sov vi hos mig, eller Hanna sov hos mig medan Jag & josefine prata om allt och inget´.. hade även grym natthumor, som att garva ihjäl sig för att fråga hanna hur mycket klockan va osv.













Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0