Go dag!

Åkte in till Freeport med min bror för han ville kolla lite kläder osv. Försökte verkligen hitta nått till mig men hitta tyvärr inte något! Åker som sagt till Ströget imorgon så ja ska gå runt och kolla i både Malmö & I Köpenhamn på kläder och påvägen hem åker vi till en nyöppnad Lager 157 och kanske drar en sväng till Ullared? :P Planerar hursom helst att få massa saker köpta!

Så idag åkte jag & min bror in vid 1 tiden, kom hem vid 5 och har fikat, shoppat eller inte jag men han då!



& sen kommer man hem och är riktigt taggad inför mat!


Varmt trots att det e så sjukt mycket moln! Blev att hoppa i och plaska lite i havet :P:P Nu får jag väll orka mig upp och packa :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0