Gothia dagar....

Har somsagt kollat på fotbollsmatcher hela veckan och tvek på om ja följer med in imorgon, men tror ja gör det en stund iaf. En match jag inte vill missa se.
Har även lärt mig surfa lite smått & bjudit på oss själva en hel del, fått flera skrattanfall, och underhållit ett dussin folk. ärligt talat.... Jag & Alice borde seriöst bli komiker, så mycket folk skratta åt oss. Eller göra ett program så skulle vi bli helt famous & få flera tittare som inte skulle kunna sluta titta på oss! Av olika anledningar!

Igår åkte jag in med Alice, Maja & Hanna, missa pendenln med 2 min så vi körde på öresundståget osv. Senare mötte vi upp Josefine, Linnea & Greta. Träffa även Kajsa, Emilia, Josefin & Emma en stund. Drog oss senare vidare för att svalka ner oss lite med surfning, jag & alice va ju rätt grymma ändå ;) iaf alice       .....eller? ;)

Kolla iaf på en match senare med Jesper, Lejonet, Daniel + några fler, drog oss senare mot donken... eller några åkte ju longboard dit.. bl.a. JAG jag va nog inte grym eller så ;)

&Idag åkte vi in vid 1-2 tiden eller nått sånt, hämta ut mina glasögon också... så nu börjar mitt liv som glasögonorm men jaja.. får väll vänja mig i någon månad tills jag får linser... Sen kanske ja slipper glasögon.. får väll hoppas på det ;)

Senare åkte vi in till heden kolla lite fotboll tillsammans med Adam, Ville, Gleb & Mathias. Drog oss vidare för att träffa Amanda, Emy, Melina, Frida, Linnea & Olivia.
Fixa även lite nr till Linnea som villa ha lite nya killnummer på telefonen....lite pinigt för henne hihihi

Här får ni en bild på mig när ja surfar lite.. grym? ;)


Kom hem vid 9 tiden idag & fyfan va ja ska sova gott inatt! Jättetrött & blir att sätta på en film nu!

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0