Gothia Veckan!

Den e nog slut nu & de flesta av lagen åker väll hem nu eller nån gång nästa vecka! Har iaf haft det rätt trevliget, men kännts lite meningslöst det senaste.. haha beror nog på mitt humör osv! Men veckan har hursom helst varit toppen med mina favorit tjejer och även träffat några killar man lärt känna bättre & snackat med lite randoms.. Gjort oss lite kända & även släppt ut all min energi! Så snart får jag väll ta och vila upp mig.. osv osv osv... eller?

Har inte fått jättemånga bilder, flera dåliga trots att kameran har legat med i väskan hela tiden!

@Donken... goa matvanor




Lekte lite gravid bara! & Shit va många blickar alice fick.. ung tjej gravid.. haha! Sinnes


& nu tänker jag sno några av Josefines bilder, hehe :)

I väntan på att Jag & Alice ska surfa


Lite skills att jag klarar hela surf vägen ändå ;)


& Alice skills ;) Står bara och skrattar åt henne, hahaha :)


Annan dag, wiie!




När Greta & jag surfar!


Träffa även kändisarna John & Per Jideus


Vi träffa även Andreas Wijk


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0