Harry P, Harry P, Harry P..

Precis kommit ''hem'' eller till Josefine från en go dag med b-rudarna från en bio & ''shoppingtur''. Åkte in vid 3 för att kolla lite kläder, men skippa det så shoppa lite godis & dricka från 4-gott! Diskuterade senare vidare om vi skulle käka thai, pizza eller donken! Blev en donken eftersom det va närmast + att det rengnat..

Tog senare spårvagnen till bergakungen kolla på Harry Potter, filmen va inte lika bra som jag tänkt mig, bra men lite långtråkig eftersom det mesta va i slowmotion kan man väll säga.. Mer att det handla om springa runt möta Voldemort osv.. Förra filmen va bättre faktist (:

Här kommer ett lite bilder.. :D

gruppbild.. (a)  härmar en bild frpn i vintras :P


Hanna & Linnea


Josefine & Jag


Åkte lite segway :P


Vackert väder sverige..


Promenad


Fika lite bah..


Gbg hjulet + jag med fina moln innan det börja ösregna

chillar lite





öppna flaska?

vandra i tunneln och kollar ut påandra människor som försöker undvika regnet


joseful..


tha glasögonorm dricker juice


joseful @ donken


väntar på sega kompisar som beställer mat


mmmmmat <3


waiting for the....


KOOOLLLA BIOOO, jag ser nya filmeer, på stor tv duuk


/run --> tåget... + /jump då och då


ÅÅÅÅKA PENDDELTÅÅÅÅÅG I'M A LOSER BABY JA HAR INGET KÖRKORT


ÅKÅÅÅÅKA BUUUUUUSSS I'M BRAT BABY JA HAR FRITIDSKOOOORT

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0