MMMAT! <3

Kom hem för ett tag sen från Heden för att kolla lite fotboll bl.a. en match med Brasilien mot England! Ärligt talat är det ganska sjukt vad de va duktigt, vet inte hur många mål dom vann med men flera iaf :)
 Va inte inne jättelänge, kände mig inte jätte tagg på att kolla på fotboll, gå runt, snacka ''ragga'' på randoms man knappast kommer träffa igen. Så va väll inne i 3 timmar kanske, det räckte gott och väl, eftersom tiden går så fort + att ja blir så slö!

Kom hem käka risotto med skaldjur & lax! Jätte gott, och bangar nog att dra ut på fest ikväll och har nog en go kväll hemma tillsammans med Adam & Gleb, Ville&Mathias kanske också hittar his, så blir det väll film, snack & framförallt bada! Vart jätte tagg på att få bada & plaska i havet hela dagen så får nig hålla mig lite till!

Blir iaf att städa lite på rummet så det inte ser allt förjävligt ut när dom kommer hit, inte så fräsch med obäddad säng, kläder runt om i rummet, lite gamla glas ja inte orkat bära ner till köket & skärp osv. Ni hör nog att jag e rätt lat!

&Efter halva dagen när det va som varmast fick jag mig en inbakad fläta av Maja! <3  Har faktist börjat tycka det är mycket skönare med håret uppsatt helst inbakad fläta om ingen kompis kan blir det väll en tofs med fläta i, så slipper det bara ligga! :P :P


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0