MYS!

Med glass, cocacola, popcorn, chocklad, milkshake, äpplepaj har jag legat i sängen i sträck ända sedan vid 2-3 tiden idag! Halvsovit, tänkt en massa osv.
Inte viljat sova för att få drömma samma dröm som ja drömde inatt, den hemskaste drömen jag drömt tror jag. Att förlora den människan man älskar, bryr sig om mest som även känner en bäst, som finns där för en vad man än gör.. Hur som helst jag älskar dig mami ♥

Under dessa .. 9 timmar har jag förutom att ha käkat kollat på Hollywood and Wine, Cougars Inc, You Again & Last Day Of Summer.

Inte ett dugg trött, men tror ja ska vända på dyngnet nu igen eftersom jag missar så mycket, så ska hitta en bra film ja kan nanna kudde till! Trots att jag inte är ett dugg trött...



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0