Mysig Gårdag!

Åkte in till Vita Sand igår vid 12 tiden tillsammans med Hanna & Josefine där vi träffade Kajsa, Emilia & Josefin som vi låg och schteekte lite med! Käka pizza & smörjde in mig i olja (Såg ut som en barbie, men gjorde allt för att bli brunare än både Kajsa & Hanna) Lite gött häng, åkte till Kungsbacka vid 4 för att möta upp mamma, valde ut vilka glasögon jag skulle få och handla lite mat inför alla som ska komma och äta upp vår mmat,  och godis, chips osv!
Senare åkte ja hem, fixa till lite hemma & såklart mig själv...(eller blev bara en dusch) sen dök mina goa tjejer upp för att förbreda Harry Potter maraton!
Efter första halva filmen kom Alice och efter filmen gick vi till enen för att träffa Oliver & Vincent en stund, då även jag & Hanna passa på att bada!

Bildregn.. (a)

I väntan på bussen, satte oss i solen (Y)


















Pizza @ Åsa Beach (Vita Sand)


Taggar myskväll med att käka upp min sista maräng!


& Skära upp lite gurka!

mmm <3 nyttiga grejer detta




FILM


några e inne i filmen..


Hanna sitter naken i min soffa och tävlar mot mig & Linnea om vem som kan få in mest popcorn i munnen!






& Linnea som såklart blir asglad för vi ska ut & bada och träffa Oliver & Viktor












Nyvaken tjej! (y)
Kommentarer
Postat av: Jossssii

Oliver och VINCENT* ;)

2011-07-12 @ 16:46:58
URL: http://jozefinesarah.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0