Mysig gårkväll!

Kom hem från Damark igår och hade bestämt att träffa Malin när jag kom hem! Seg som hon va träffade jag Linnea sålänge efterspm hon skulle vara med, så senare mötte vi upp Malin gick och käka på donken träffa Robert & hans vän och cykla, köpte godis på Ica och bestämmde oss för att sova hos mig under bar himmel! Va riktigt varmt så det va väldigt lyckat trots värmen under täcket utomhus!

På donken!


Fick en söt mask till min Happy meal + en leksak!


Påväg till Linnea för att hämta lite saker hon skulle ha när hon nanna kudde hos mig!


I väntan på bussen gick vi hem till Hanna för att se om hon hade kommit hem... vilket hon inte hade & va en stor besvikelse eftersom vi saknade henne så mycket! :(


Vänta lite på henne ifall hon nu skulle komma genom att studsa studsmatta .. fast ingen dök ju dock upp.. så fortsatte vår vandring från presse till kyrkan för att ta bussen som tydligen inte skulle gå.. (FUCK VÄSTTRAFIK) Så mami hämta oss !


Precis bäddat ner oss på min altan bland spindlarna! (L)


&Nyvakna tjejer! (y)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0