Nöjd tjej! ...eller?

Tvek faktist!
Dagen började bra, kolla på en film fixa mig smått för att åka till synoptikern för att sedan få reda på att JAG SKA FÅ GLASÖGON! & sånna jag ska andvända ... hela tiden?
tyckte väll det va ''no big deal'' eftersom ja kände på mig att ja skulle få glasögon, typ läsglasögon eller nått sånt lite roligt.... tills ja fick reda på att ja ska ha dom hela tiden? Shit vilken panik ja fick... ville tröstshoppa lite men hitta bara en tunika inne på Melrose &... linser kommer jag inte få andvända på några månader.. FML
tänker hursom helst köra på nördglasögon, eftersom jag inte passar i glasögon.. ;/

Senare skulle ja träffa Adam som sluta sitt jobb och skulle hem imellanåt, blev ingenting med det, så åkte Hanna in, träffa mig shoppa godis & satte oss på donken och käka Big Mac + meny & fick även ett cocacola glas (y)
Litet härligt välkommnande i kassan man fick!
''Hej, eh.. en big mac + meny''
- Asså, så det blir ingen happy meal idag då? ;)
- haha va? nej ?
- ah läser din blogg.. men vad ska du ha mer än cola?
- äh inget tror ja..
- aha så ingen sås då?
- jo, cheddar!

Lite famous e ja allt lr?  eller kanske inte borde säga det eftersom alla bara kränker mig på facebook :(

Sen åkte vi hem till Hanna istället för nån fest så tjocka vi oss med godis & satt framför facebook, redigera lite bilder & ja packa upp åt hanna .. hahah bättre saker har jag för mig ;) Städat 2 garderober på 2 dagar! Både Alice & Hannas (y( jag e bra.. eller? ;)

Mitt saknade lilla mongo <3


Om ni vill skratta lite kan ni ju kika in på Hannas facebook för att se en rolig liten mongo film på oss!
Klicka här
btw så tror jag bara att ni som e vän med henne kan se den ;)

Har även bjudit på flera roliga filmer på mig själv i hannas mobil! då ja härmat några goa videosar på youtube!


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0