Pippi tröja!

Sitter just nu och myser i min lilla pippi tröja som ja kallar det för... för det e ju det! Haha :P Hursom helst har jag verkligen väärldens träningsvärk från igår, i benen, sidorna & axlarna & en del av nacken! Härligt säger jag bara.... Kan knappt röra mig utan att det gör ont, så idag vaknade jag upp med Hanna & Josefine! Josefine åkte någon timma efter vi vaknat så fortsatte jag & Hanna att spela sims 3! Båda hade träningsvärk av andra anledningar så vi har väll slappat det mesta av dagen!

& Nu Har jag precis bakat både brownies & maränger för att försöka komma bort lite från datan, som ja suttit framför hela dagen! Brukar aldrig kolla på tv, så det är en rätt go tidsfördriv om man får dom goaste browniesen att käka! mmm <3

& Nu har jag bestämt mig vilka glasögon jag ska ha! Känns skitdåligt att jag ska behööva gå runt i glasögon!!! sen får jag börja vänja mig vid att andvända mig vid linser efter några månader! Har testat innan, och det är inte det lättaste att få in linser kan ja säga! Även fast ja peter mig ganska mycket i ögonen ..



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0