Precis avnjutit en go middag!

Ett STOORT GRATTIS till mina älskade föräldrar på sin 24 bröllopsdag... Nästa år är det silverbröllop ;) Kände att ja ville ge dom nått så mamma fick 3 böcker! Blev förrätt, huvudrätt... om en kvart blir det jordgubbstårta som väntar!

Ska se om ja sen kan ge mig ut på nya äventyr igen efter tårtan! Redan proppmätt men kommer bli hungrig så fort ja ger mig ut igen, så bäst att trycka i mig mat tills ja spyr!


Lite goa mat bilder!



torsrygg & Ostron.. mmm <3




Älskar er mamma & pappa! Även fast ja inte visar det så mycket, kanske är för jag känner att ni älskar mig tillbaka och jag vet vart ni har mig! Fast ni betyder verkligen allt för mig!

Sen måste ja även påpeka att min pappa köpt röda byxor som han hade på sig idag tillsammans me en randig skjorta! (y)
Såå.... Skjorta kavar åh rrrrröda byxor rrrröda byxor rrröda byxor! (y)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0