9an Examen!

Hehe, ah som sagt gick jag ut gårdagen & mina föräldrar ville fira det lite extra! Ville ha skaldjur och både kräftorna&räkorna va slut överallt. Så det fick bli att köpa frysta räckor och skaldjurs pate! Jättegott, och passa perfekt till mig som inte har så stor matlust nu för tiden, men ja kunde trycka i mig en hel del! :)

Fick armband, örhängen & en stor bukett med blommor & lite lotter av mina fina föräldrar!
fick även en fråga varför ja ska få pengar, och det är för mina föräldrar ger mig betygspengar så för varje VG får jag 500;- och MVG 1 000;- Kändes även som en bra motivation till att kämpa i skolan också!

Senare på kvällen stogd det spel mellan en fest eller RioRio båten, hade ju redan köpt biljetter till riorio båten så det fick bli den! Är rätt glad nu att jag valde rätt beslut eftersom det verka inte helt kul nu efter när man hör om festen ;)







Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0