Beronde av personer?

Hahhaha, vet inte varför, men känner mig helt lonley! Har verkligen ett beroende av att vara med människor hela tiden! När jag vakna va ja tvungen att logga in på datan för att snacka lite med folk! Blev genast jätteglad när flera börja skriva till mig och när de skulle dra kände ja mig lite deprimerad... efter någon kvart logga ännu några personer in och snacka med mig, då humört blev på topp igen!

&Nu har jag bestämt att träffa Jennie & även ha en myskväll med favoritpojkarna Ben&Jerry igen! Behöver bara folk omkring mig för att känna mig jätteglad!




Just det, ni har inte sätt denna tunikan förut? ;) Köpte den i turkiet för någon månadsen! & Min mamma har precis blivit klar med att ha sytt upp den, eftersom den va för lång, gick till knäna så nu e den helt perfekt! :D
Va tvungen att köpa den + lägga ner lite jobb eftersom ja va helt kär i den!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0