Don't forget!

Need to forget?

Vet inte om jag är mer kär i kärleken än att vara kär. Att känna känslan av killen man älskar när man är tillsammans med han umgås och gör saker eller gör absolut ingenting. Kolla på en film eller bara ligga i sängen med hans armar runt en själv, känslar att vara någons och att han är just din, som skulle finnas där i alla lägen! Älskar just den känslan som inte går att beskriva med ord. Inte heller hur lätt jag blir kär i killar heller för att få känna känslan igen. I'm in love in the love! Men med dig var jag verkligen kär, att inte få tillräckligt med uppmärksamhet, att snacka om andra tjejer lite kändes som ja inte va tillräcklig för dig, ''tillräckligt bra?'' men nu efter känns det som jag kan stå ut med vad som helst, göra vad som helst för att vinna tillbaka dig. You are the only one in my thoughts!
I losed and need to move on, but you are always in my heart.

Förlåt för alla gånger som jag sårat, 
har aldrig varit meningen att såra just dig, 
alla dagar alla minnen påminner mig. 

Now or never... Time to choose, kommer inte finnas föralltid.

’’And I saw your pics and all that I could say was wow, wow, wow’’  

 ’’Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, o ingen annan stans.’’

''När ja tänker tillbaka så fäller jag en tår när du låg här bredvid känns precis som igår, när jag skriver det här river jag ut gammla minnen jag känner sakta tårarna rinna nerför kinden Ja hade glömtde, hur mycket du betyder''

''Jag trodde att jag glömt dej men alla minnen alla dagar påminner mej, jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad, ett stort tomt hål det är dej som jag saknar.''


Kommentarer
Postat av: Alexis :D

<3 <3 <3

2011-06-13 @ 23:33:28

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0