Dumpat min STÖRSTA kärlek idag!

Helt sjukt! ändå... MAT är verkligen min största kärlek, eller nått... Haha men klarar mig verkligen inte utan mat, det har börjat bli goare än godis. När jag har tråkit går ja ner till köket för att göra mig lite mat! Jag verkligen älskar mat! Har till och med börjat tycka om skolans mat, och det e ju rätt wierd! Men mat e ju alltid mat, sitter nästan i bamba varje rast, snackar & käkar mat!

Mat är livet!

Förutom idag... 
Dissa mackan till frukost och drack ett glas juice istället,
sparade mackan och tvinga ner den efter idrotten,
till lunch i bamba va det änna hyfsat god mat käka en tugga och slängde resten för jag va inte hungrig & hade ingen matlust.
På spanskan skulle vi ta med oss nachos, dricka & avokado. Gjorde guacamole, något jag verkligen e helt kär i, typ det godaste som finns! Käka några chips & va mätt... Jag i vanliga fall skulle vräka i mig allt.

Helt sinnes vad min matlust e dålig & jag hatar det eftersom nu börjar ja bli lite hungrig men ingen matlust, då kan jag inte äta utan blir bara spyfärdig ;'<
Har även hur tråkigt som helst och skulle egentligen inte sitta fint med fattimanns nudlar just nu! ♥

Detta suger! Men härligt inlägg eller hur? ;) Ett helt inlägg om min kärlek till mat som jag dumpat! :( Den kommer tillbaka inom några dar, det kan jag lova. Inte ens sugen på donken & då är ver verkligen fel på mig eller va säger ni?

Här kommer massa goda mat bilder jag tagit under året! Hehe

thaimat <3

amerikanska pannkakor


Molly & Jennie när vi käkar pizza & pizzabröd! (L)
hamburgare & pommes med bearniase (stavning?) Gotti

SUSHI <3

Buffe på hotellet i turkiet


& några goa mobiluppladdningar från facebook!
nyttig & go sallad, nån gång när ja bestämde mig för att vara nyttig, varade i ca 3 dagar..

nomnomnom

BUFFEE <3




min älskling! keeebaabrulle!!


Hahahah, ni fattar väll att min kärlek till mat är enorm? Känns ändå bra då och då att inte ha någon matlust, men verkligen inte nu :(
Kommentarer
Postat av: malin den feta

Mat (L)

kebabrulle nån dag baby?<3

2011-06-08 @ 00:25:05
URL: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0