Falska Personer!

Fy sjutton va ja hatar falska personer, fine det är okej om man berättar en hemlighet och den personen man sagt det till säger det till någon annan. Eftersom man nu vet att man inte kan lita på den personen men umgås är ju en annnan grej, man ska bara inte berätta saker för den personen då. Eftersom man ska ändå räkna med att den kan komma ut, eftersom man inte kan lite på alla personer! Men att personer snackar skit om sina kompisar bakom ryggen på en e ärligt talat inte okej, isåfall om du är tvungen till att snacka skit om persinen, varför umgås du då med personen?

Fattar heller inte om man inte har så många vänner, är tyken mot dom och snackar en massa skit om dom till deras bästa vänner e man ju förfan störd i huvudet? fattar inte hur man kan komma på en så korkad grej och tro att man får dom som sina vänner? och trots att om man har lite vänner och går runt och är tyken, vill man förstöra för sig själv och behandla andra så de inte vill vara ens vän längre eller hur tänker vissa personer?


''Ärligt talat fick jag nog för ett halvårsen eftersom du inte orka eller ''fick'' göra något, du ville att vi skulle börja umgås mer och när ja sa att mina vänner skulle också vara med blev du sur och sa att vi aldrig kunde vara själva någon gång! Förlåt för jag älskar att umgås med flera personer samtidigt och det är ärligt talat inte mitt fel, men att du vill hänga med oss, och räknar med dig om vi eller du frågat att få vara med och backar ut i sista sekunden pallar jag inte! Därför sluta jag umgås med dig och umgås med andra på fritiden och inte dig i skolan, och vad får jag för det? En lika falsk person mot mig som du vet att jag verkligen hatar. Sluta ju dels umgås med dig eftersom du är så tyken och skryter jämt! Ingen gillar personer som är tykna mot en, och gillar heller inte att när personer går runt och skryter hela tiden! Det är okej att skryta då och då om man är glad, men att skyrta och trycka ner andra folk e ju bara så jävla patetiskt!
Sen det mest pinsamaste du skrytit om måste nog vara när du berätta att dom va så fulla och du hade så kul när dom i själva verket bara drev med dig? Det är inget att skryta om när man snackat med någon/några killar som bara driver med en, bara pinsamt.

Fine om du har dåligt självförtroende, självkänsla & självrespekt men det ska inte behöva drabba och gå ut över andra! Men vet du? Jag kom på att du är exakt som dom personerna du snackar skit om och stör dig på! Jag ser att du ser upp till dom och slickar röv för att få va deras vänner och snacka med dom då och då! Din tunga borde helt ärligt talat vara helt genomrötten för du slickat så mycket röv!

Du vet att jag har svårt att lita på folk, men trots det går du bakom min rygg och gör saker så du vet att ja inte kommer kunna lita på dig i fortsättningen heller om vi nu blir vänner och trots det vill du lägga jättestor energi på att få tillbaka mig som vän? Vi umgås inte, vi snackar knappt, är det tanken att du förlorar vänner som svider? För du gör dig verkligen inte populär om att försöka få personer emot oss genom att snacka skit om deras bästa vänner! Du gör dig bara själv hatad och skämmer ut dig själv! Herregud så patetisk man kan vara!

Ärligt talat är jag inte nöjd med mitt liv någonstans, men jag skulle aldrig kunna byta liv med dig, skulle hellre dö än att leva ett sånt helvette som du gör!

Hoppas du fattar att du skämt ut dig tillräckligt och att du inte är värd att vara min vän längre, trots våra minnen, tårar, skratt osv. För du vet att jag inte tål sånna personer men ändå gör du så mot mig? Något jag aldrig kan förlåta dig för, speciellt inte som min förra detta bästa vän! ''



Dags att gå skilda vägar, glömma varandra & jag hoppas verkligen att du lär dig en läxa av detta för att lyckas i livet!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, fattar du hur glad jag blir av att höra att någon har det som jag! jättebra skrivet!



Fast misstänker att du skriver om en tjej då jag skriver om en kille som trycker ner alla med "lägre" "status" och gör vad som helst för dem med "hög" "status"!

Blir så arg på sånna människor, de är inget man behöver!



Hoppas att allt går bra!Din blogg är jättebra! kram

2011-06-20 @ 18:03:28
Postat av: malin

go alice!(L)

2011-06-21 @ 23:11:57
URL: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0