Hemma efter utspringet!

Åkte in med Molly vid 12 tiden för att åka till Hulebäckgymnasiet och kolla på utspringet, synd att ja inte hitta Hannah eller Fredrik, hehe! Kanske sprang in när vi försökte se nått, heheh va ju rätt mycket folk också ;)

Nu e jag hur som helst hemma, hämta mitt minneskort till kameran eftersom ja har glömt det & dratt på mig min svarta kavaj till klänningen! Blir att jag&mamma åker till partille för att fira Hannas student eftersom den andra halvan av familjen e sjuk & har lite för mycket att göra! :)

Kommer bjudar på goooo mat & massa annat! :)
Så nu ska ja göra några lockar i håret igen eftersom dom försvanna v regnet och sen åka iväg igen! Pusspuss goingar! Bilder kommer ikväll (:

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0