Hemma från gymmet!

Dagen började jag med i skolan för att sedan möta upp en gammal vän jag inte träffat på länge! Han och jag kollade på lite behövande ting fast blev inte direkt något speciellt kap. En bandeu & ett nagellack fick följa med mig hem och drog väll till gymmet efter någon timma i göteborg för att dansa zumbaaa tillsammans med Alexandra, Hanna, Emelie & Emma! :) Avslutade gymmet med att träna magen & sidorna! Härligt att ja kan peppa mig själv, iaf försöka! Konditionen ligger inte på topp och kunde inte förbättras idag eftersom maskinerna va upptagna ;'<

Har även tänkt på en sak... Jag är full av energi trots att ja sovit och ätit lite de senaste dagarna! Det jag proppat i mig idag är liksom en tugga av min macka till frukost, 5 ''gafflar'' spagetti&köttfärsås till lunch & ett halvt äpple efter gymmet!

Här kommer 2 ganska schleetna cambilder ;)




längtar tills morgondagen då jag&molly åker in till hulebäck för att kolla på när Hanna & Fredrik tar studenten, för att sedan åka vidare till studentfirandet! Älskar när alla tar studenten eftersom alla e så glada & glödje sprids ju, aight? ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0