Långhelg! eller vad man nu ska kalla det..

Fett pepp, det har redan börjat toppen. Åkte ju somsagt hem till Louise för hennes syster har tagit studenten, god mat, goa människor osv. Kvällen blir ännu bättre och hela långhelgen är nästintill helt planerat! Snart är det skolavslutning och jag har gjort mitt sista prov idag!
Har höjt mig i Spanska och kanske höjer mig i matte eftersom jag fick VG i nationella i matte, överlycklig eftersom jag inte trodde jag var så bra!

Ledig fram till tisdag sen är det bara 6 skoldagar kvar och hoppas på fint väder då man bara ligger ute och solar!

Här kommer några bilder på mig&tjejerna! <3





















Flera fina minnen från mina älsklingar detta året! <3
Kommentarer
Postat av: LG- Foto

Var gjode du din header`? så cool! :)

2011-06-02 @ 11:42:45
URL: http://lgsdagarminutersekunder.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0