Lär känna mig!

Har ärligt talat riktigt tråkit, så ni som inte känner mig kan få en liten chans att göra det här!

Du heter: Alice Olsson
Smeknamn: alice?

Låt som när du är ledsen sörjer till: Your Guardian Angel, Sofijahs låtar m.fl
Beroende av: Vänner, Familj

Vad tror folk om dig? sprallig, energi, & glad tror jag.

Stämmer det? oftast :P

Vad får du oftast komplimanger för? - benen, kläder osv.

Hur imponerar man på dig? ärlig, öppen & är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Händer rätt ofta eftersom jag e ganska lättroad.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Förstår detta :(( <3"

Var bor du? Utanför Göteborg

Trivs du där? Rättså, rätt litet & skulle inte tacka nej till storstaden!

Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" & ''Ah det e alice?''

Vem ringde du senast? -

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Nu sitter jag på pendeln
Antal timmar sömn inatt: många :)

Sov du ensam: Nej, lilla älsklingsgreta sov med mig!

Brukar du komma i tid: Oftast :)

Hur känner du dig nu: Rastlös, Uttråkad & Deprimerad
Vanligaste färg på dina kläder: Jeansfärgat, Svart & Vitt

Vad tycker du om fötter: Äckliga

Vad saknar du: mitt ex.. :(

Hade du en bra kväll igår: Spåra ut ganska rejält faktist, hehe

Favorit dryck på morgonen: Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det blir runt 23-tiden på vardagarna

Är du blyg? Oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Innebandy för ett halvårsen, nu försökar ja gymma så ofta ja orkar, hehe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Va skulle man inte göra? hehe
Är du nöjd med ditt liv: Nej!

Är du bortskämd: Nej!
Vad gör du i morgon: Ligger på Asia Spa, får ansiktsbehandling, massage osv.

Vad är det värsta du vet? Break-Ups, att bli sviken osv.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Har verkligen VÄRLDENS bästa vänner!
Vad är det finaste du fått? Min familj & mina vänner
En speciell dag du minns: Då ja va som lyckligast!

Du samlar på: kläder? hehe

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Josefine kanske? hehe
När grät du senast: Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa loss? hehe nej spara till en lägenhet, åka utomlands osv

Vill du gifta dig: Om ja hittar en kille ja vill dela resten av mitt liv med så JA ;)
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? ´Nej, men försöker väll mer vara hahaha

Vad dricker du helst när du är törstig: Cocacola,

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Hänt den senaste veckan

Biter du på naglarna: Nej verkligen inte, det e ju som att slicka rent en toalett :( euw

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0