Ledig!

Usch hade riktigt svårt att somna igår! Somnade runt 3 och vakna upp vid 7, somnade om igen eftersom jag är ledig idag. Usch förra sommaren sov jag verkligen ut till 1 - 2 tiden, om jag vaknar upp nu vid 10 - 11 tiden känner jag mig bara slö och tycker jag missat halva dagen!

Ändring på det ja, nu ska jag bara hitta på något att göra och gjort lite engelska som ja egentligen inte behöver... Har man tråkigt då? Filmer funkar inte heller för mig, utan känner mig bara uttråkad och rastlös ;/ Hörde nyss att jag skulle få städa lite i källaren om ja ville, låter som en toppenide .. enda nackdelen är att jag är slö just nu!

Kan börja plocka lite i mitt rum osv.  Skippar nog frukosten också... jag med min dåliga matlust igen! :(

Kvällens planer är planerade att Molly, Rebecka, Linnea, Amanda, Alexandra, Emelie, Hanna, Pontus och hans kompis & greta(!?) hänger med mig till en fullspäckad Lokalfest! Den är egentligen till för de som slutar skolan idag, men men alltid kul med fester! ;)

Inspiration

1325451_lookbook89_-_copy_-_copy_-_copy_2_

1323322_outfit_3

Just Anna Shoes Shoes From Www.Justannashoes.Com

The Wardobe Dress, Friis & Company Shoes

Rachel Roy Shoes, H&M Dress, Miu Miu Glitter Clutch

Http://Www.Gabrielafaraco.Com.Br/ Jewelry, Http://Espaco1098.Blogspot.Com/ Romprer, Asos Shoe

Celine Luggage Tote

Modekungen Skull Bag From Http://Www.Modekungen.Se/Se/Vaska Skull 13210, Johanna N Forrest S/S11 From Https://Johannan Com.Loopiasecure.Com/Produkt.Php?Id=101&Cat=34&P=5, Johanna N Gwang Ring From Https://Johannan Com.Loopiasecure.Com/Produkt.Php?Id=58&Ca

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0