lite schleeten!

Bestämde imorse att åka till Vita sand med Michelle men efter att rest mig upp i sängen och inte kunde ta ett steg bestämde ja mig för att stanna hemma istället! ;/ Segt med en vrickad fot! Så legat och degat från 10:00 - 15:00 i solen! Tog gjorde även en chocklad milkshake och lyckades ta mig ner till havet på hela 15 minuter med min vrickade fot. Brukar ju vanligtvis ta typ 2 minuter... menmen! Har man ont så har man.. vill ju inte direkt krypa haha!

Berätta ju inte vad jag gjorde igår kväll, åkte till Åsa för att träffa Kajsa & Emilia hjälpte de tälta lite & samtidigt vricka ja foten! Skulle hämta jordgubbarna & trampa i ett hål och råkar hälla ut hälften! good girl! haha. Så en go kväll me goa vänner & en vrickad fot! Hyfsad kväll man man väll säga ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy - foto

Svar: Börja med att gå in på en hemsida som heter http://deviantart.com och sök på brushes i sökfältet.

Tryck sedan på den pensel som du vill ladda ned, i detta fall ögonfransarna som heter Eyelash...något..



sedan trycker du på Download och sedan på save. Men kom ihåg att spara penseln på skrivbordet.

sedan letar du upp filen och sedan är det bara att sätta igång!:D Kram.


Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0