Mat .. is back on track?!?!

Som ni vet har jag ju inte haft någon matlust, åt en potatis och en tugga kött igår... Och idag villa jag heller inte käka nått men mamma skulle antingen sätta mig på en thai/italiensk resturang efter varberg och kände att jag fick trycka i mig så mycket jag kunde!

Blev en god tallrik med patai! Älskar det, och jag som alltid har turen fick flera tigerräkor, bläckfisk osv. medan mamma fick knappt, haha fick dela med mig!

Käka halva maten då ja som ett dött djur efteråt för ja käkat så mycket. Åh hatar att inte ha någon matlust, i vanliga fall skulle jag smaska i mig allt detta goa :(
Hur som helst va detta iaf en måltid ja tugga i mig på en dag som ja ca käkat på en vecka så det e ju en fördel ;) 

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0