Packar...

Hallå goingar!
Kan berätta snabbt om min dag! Vakna tidigt för att ta bussen in med Anna, Simon & Philip för att sedan möta Simons tjej + hennes kompisar! Vid 3 tiden åkte dom tillbaka hem medan jag åkte till Alice som jag typ inte träffat på 3 veckor eftersom hon varit i Kroatien! Hon va jättebrun! Sen har jag spenderat dagen med Alice, började med att ta en sväng runt där hon bor för att sedan käka lite kebabrulle på Campino! Blev badsugna och åkte ner ännu en gång till Vita Sand för att bada lite, haha vi kom när alla gick hem! Bada lite, fixa oss käka mat igen träffa Zäta och drog hem! En riktigt händelserik dag med flera roliga saker man bara skrattat åt! Åh har saknat min fina vän ♥

Här kommer några bilder som laggt ut på facebook!

Kebabrulle lalalalla


Maat @ Alice house


Tjäna 5;- för att köpa ut en monster till vår nya vän! Hahahha för vi behövde gå på toa!

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0