PEDDO UNGAR! (L)

Glömde berätta om gårdagen! Det va ju 7 kamp eller va det nu va... Hursom helst va det iallafall med klassen som vi skulle göra några saker då vi gåt på en skola med årskurs 0-9 och det va en utomhus dag så det va massa småbarn som sprang runt!
Jag & jennie checka in några söta tjejer tog en för hon va så söt, bärde henne och hon lät jätte rädd. Haha sen fick hon springa iväg, och då sprang jag efter MOHAHAHHA! ne men ja sa faktist förlåt för ja hade kanske skrämt henne :O

Sen ville hon rida på min rygg och allt sånt!

Nu till saken, fick en liten old memorie time så ville fråga chans på några söta småpojkar!
Vem tror ni fick en pojkvän? :P:P:P

Jag, elin eller jennie?


När vi vänta på käk gick vi och satte oss hos ett gäng killar som höll på med pokemon kort, old memories. </3
Hade bestämt oss för att 'fråga chans' som man gjorde när man va liten. & JAG FICK EN POJKVÄN! haha, fast det varade bara i 3 sekunder :(

-Får ja chans på dig?
- mhhh :O
- Snälla då?
- eh..
- Du e en sån söt liten pluttenutt
-okejdå...
*så springer han iväg till sin kompis, då kommer hans kompis och då tror ja att elin eller jennie ska få en pojkvän, jo då kommer kompisen och säger att han dumpar mig* :O
Hahaha, blev jätteledsen & brast ut i tårar! :(



Och när vi kollar på POKEMOOON!
alla va jätestolta över att dom hade en hel bunt med pokemon kort som vi va lite smått fashinerade av!


& ett roligt minne från vittra, åh kommer sakna alla barn, lärare, allt :(

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0