Skolavslutning!

10 år i grundskolan, 3 år på vittra! Helt sinnes vad jag kommer sakna alla blev helt tårögd och insåg då typ att jag inte kommer träffa dom igen lika ofta, några enstaka personer kommer gå på Lindälv som ja ska börja på känns ändå hemskt! Det får man ta igen!
Tyvärr glömde jag minneskortet till Kameran hemma så ja kunde inte ta några bilder med min kamera. :( Och min mamma kommer väll hem om någon timma för att fira att ja slutat skolan!
Gick ut med 220 poäng, 1 MVG, 11 VG & 5 G. Känns ändå helt okej faktist! :) Ska bli 8500;- rikare! Kommer kännas suuper! :)

Här kommer några bilder kompisar tagit! :)









Snackar lite med Jennie nu, och hon får mig nästan att gråta! Haha :( Idag va det sista gången vi såg ALLA personer vi lärt känna även alla 8or och alla 9or osv. Hemskt är det!
Sista gången vi satt i våra morgonsamlingar
Sista gången vi reklekterat osv.
Sista gången vi prata med Monica som ansvarspedagog.
& Sista gången jag går på skolan.

minns när jag börja på Vittra i 7an och jag va jätteblyg, hade inte sagt något på 1-2 månader och sen när klassen diskutera emosar va min första mening ''jo jag är emo'' hehe alla ba, va vart kom hon ifrån? Sedan dess har Monica peppet mig till att prata mer, gjort så jag både fått bättre självförtroende&självkänsla. Har utvecklats riktigt mycket och kan ärligt säga, om inte jag skulle börja på vittra, träffa de kompisarna ja träffat, träffat min ansvarspedagog Monica
skulle jag inte vara den personen jag är idag.


Nepp, nu blir det nya tag & fokusera på framtiden! haha :D ja ska ha det bästa sommarlovet, och flera oförglömliga minnen! :D
Kommentarer
Postat av: nellie

varför ska du få pengar? kram

2011-06-15 @ 16:18:52

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0