Sommar rea?

HAha woow! Hade inte mycket att gör aidag så jag&anna skulle in till kungsmässan för att titta på shorts snabbt men Bikbok, Gina, H&M  de vanliga affärena hade ju jätte stor rea, så det fick bli att vi va där längre än beräknat, hehe! Hitta faktist inte någonting konstigt nog :( Anna hitta iaf en tröja för 30;- så .. köp blev det ju från hennes sida!

Fick slösa pengar på att äta mat istället! Jättelånga köer på både Nellos & Expresso House, så det blev gamla hederliga DONKEN! ♥
Blev en gammal hederlig Happy Meal från min sida, nuggets, pommes, dricka, & såklart en LEEKSAK! :D


Haha, fast mina nuggets kom inte med på bild eftersom ja hämta dom precis efter bilden :(

Men nu e jag iaf hemma & käkar ännu mera mat!
Yäääy, min matlust e tillbaka! Vet ni vad jag firar det med?
jo, MAAAAAAT!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0