SOMMAR!

Kan inte göra något än att klaga, kan det inte bli varmare? Äh skoja! As gött väder idag, lite molning på morgonen men drog till Vita Sand tillsammans med Anna, låg och sola cirkus hela dagen! Käka lite nachos, glass osv. Gotti! Vid 4 drog vi oss hemmåt, eller ah, jag drog mig hem till Jennie & käka thaimat! Träffa även Elin & Anna där och det va supertrevligt!
Senare på kvällen när ja fick reda på att min lilla älskling Louise inte åkt till Grekland än så tog jag en cykeltur och träffa min saknade goding! Gick bra att cykla trots min vrickade fot ifall ni ville veta! Prata om allt mellan himmel och jord som vi missat osv.
Pad Thai/Phatai/Patai   eller hur det nu stavas, stavas ju olika på alla thairesturanger ja vart på!
Elin ligger lite halvdöd på Jennies gräsmatta.. för det e så .. kallt?
Jag käkar min mat! <3 fast sudda ut min buckliga lilla fettomage
& Jennie snacka om att hon tyckte hon va lite äcklig att hon la sig i sängen naken... fick göra liten debut (stavning?) och lägga mig naken i hennes soffa! Kändes bra så hon inte skulle känna sig så äcklig längre, det e ju bra mycket fräschare att lägga sig naken i någon annans hus liksom. hehe

Fast egentligen så hade jag ju bikini & shorts på mig! Men ser man naken ut så gör man med en filt över sig (y)


& här är min lilla going som jag inte träffat på två veckor eftersom hon vart i Kroation och kommer inte träffa henne på en månad eftersom hon ska till både Grekland & Spanien! segt! Du får i allafall ha det hur bra som helst going!

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0