Väntar på mmmat!

Ska käka go mat eftersom mammuten får sommarlov idag! Åkte in tidigare idag för att gymma med Jennie & Ewe, blev att jag gymma med Jennie istället och skulle fortsätta hem till mig för att baka cupcakes! Men kändes inte som någon jätte hit, så vi taggar Hönö imorgon!

Go mat sen träffar jag Josefine ikväll också! Vill försöka umgås me dom lite nu innan dom åker bort till frankrike i 2 veckor! Kommer känna mig helt lonley då. Hehe

Nu käkar ja lite räkor & väntar på att kronärtskakan ska bli klar, fett tagg! Känns som jag e sugen på denna maten än på thaimat och igår sukta jag enormt mycket efter thaimat faktist, ett helt dygn haha! Visst är det sjukt? Inte ens min älskade milka choklad hjälpte!

& Nu sitter jag i mitt storarum killar lite, väntar på mat och väntar på att tiden ska gå! Kanske ska ta en dusch så kommer maten va klar när ja duschat klart? Äh, kör på det! brb



förresten ska ja langa bilder med minnen från vittra sen, några kommer upp på bloggen & några på facebook.. eller ska ja lägga upp dom på fejjan? ''eller?''
Får se hur vi gör ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0