Alice otur i skolan!

Min febriga kompis har iallafall vart till stor hjälp idag! Fått skolan lite lättare när den behövdes som mest.

Otur 1.
Förklaring: Vi får inte käka godis i skolan, och det va rast och jag hade godis i väskan.
Händelse: Jag tog en bit lakris diskret och får skäll, ska få ett mejl hem pga av att jag tugga en godisbit diskret.

Otur 2.
Förklaring: Går på en liten friskola då det är 2 uppdelningar i våran skola i överlaget och nederlaget. Jag går i överlaget och vi äter 11:40 och slutar 14:50  nederlaget äter 11:30 och slutar 15:00, sen efter en period ändras det och det blir tvärtom.

Händelse: Våran föreläsning slutate halv, så vi passa på att äta trots att vi inte får, eftersom dom i nederlaget äter på vår tid, tydligen big deal enligt våra lärare trots att det fanns massor av platser, eftersom dom ätit på våran tid, när vi ska äta halv. Först kommer ''T'' och skäller ut oss för vi åt tidigare och sa att hon skulle skicka ett mejl hem eftersom vi käka tidigare. Senare kommer ''M'' och skäller ut oss ännu en gång! KUL

Otur 3.
Förklaring: Pga av att jag käka tidigare ska vi tydligen få sluta 15:00 som dom i nederlaget,
Händelse: Jag käftar emot, diskuterar med min mentor om att jag ska gå tio i om andra killar i klassen & paraellklassen får gå eftersom dom käka tidigare också. Det får ja tydligen inte och tycker att jag blir orättvis behandlad, då min mentor är en sån som pratar hela tiden om jämstäldhet osv. då hon tycker att om det skulle va så, så skulle det vara en polisskola!


Tyvärr har ja inga bilder från mina oturs grejer men ni får riktigt GOA bilder på mig och min trevliga vän emma!













Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0