Goa/Rolia Dissar!



Jag & min vän josefine sökte på roliga dissar för att dissa några kompisar för skoj skull :)
Tänkte att jag ville dela med mig av min torra humor som jag tycker är rätt roliga, som även ni kanske kan ha en andvänding av ;)

Raggningsreplik: *tar upp en tändare & tänder den* jag tänder på dig
Diss: *blåser ut lågan* känn dig blåst


''Han - Ska vi knulla?
Hon - Men du har ju tjej?
Han - Ja och?
Hon - Ja, jag är inte så intresserad av begagnade''

"Han: har inte jag sett dig nånstans förut?
Hon: jo, och det var därför jag slutade gå dit."


"Om någon ohövlig/inte din typ raggar på dig
- Du är inte min typ, min typ är snygga killar (eller liknande)"

- Va snygg du är
- Synd att jag inte kan säga detsamma
- Gör som jag : Ljug ;)

På typ krogen när du ser en snygg kille, du går fram och säger till den snygga killens kompis:
- Vill du dansa?
- Ja
- Gå och gör det då, så kan jag vara med din kompis i fred.

Han: you are very beautiful girl... i want to get inside your pants
Hon: sorry there isn't room for two assholes

Om någon är smutsig i ansiktet & du tar bort det...
Han: "Vad var det?"
Hon: "Bara lite smuts."
Han: "Ok, tack. Har jag mer skit i ansiktet?" 
Hon: Greppar hans näsa och säger: "Nähe, den satt fast..."

- Va glor du på..? Har du ingen tv hemma?
- Jo men inga skräckfilmer


Om någon med invandrar dialekt säger
- eeyy, ja knulla din mamma fattary?
- Då är vi kvitt


Kommentarer
Postat av: 'Blake

HAHAHA, grym :D

Bästa bloggen oxå ;)

2011-04-30 @ 21:27:55

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0