Man bonkar bäver i borås!

Igår vakna jag 20 över 5 av ett gulligt sms av hanna! ♥ Min älskling sov samtidigt hos mig så det va ju så varmt så det va ju rätt svårt att somna om också, blev att jag vakna halv 9, tog en dusch och börja fixa oss lite. Våfflor till frukost. Sen vid 11 tiden drar mig jag till borås med Josefine för att kolla DM i cheerlading.

Sitta på en bänk i 5 timmar fick rumpvärk & 1 timmas promenad letande efter en god mackaffär! Det sjuka va ju att flera stängde 11:00 och en annan va stängd pga sjukdom. Såå blev 10-15 minuter att vandra in till stan för att äta en macka!

















Det va ju så kul (nu i efterhand) inne på subway! Köpte mig en go macka somtidigt som ja skulle gå på toa, var ju såklart '''' fast det va 3 killar inne på toaletten samtidigt. Gick in med bestämga steg på toan alla 3 och kom inte ut förän om 15-20 minuter.

BOOORÅÅS STAD!


en gubbe i vattnet :O :O :O
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0