Vart i stan!

Haft nationella prov i No, tycker det gick rätt bra, men visar sig alltid att det är svaret inte alltid är rätt även fast jag trott det, aja det blir som det blir. No är trots allt inte mitt starka ämne. ;)

Såg även på en killes facebook att han målat en panter över en fråga på sitt prov, så kände att jag skulle göra en variant på hans idé på en fråga jag inte förstogd.

Vet inte om ja kan lägga ut det så cencuerar allt detta. Tycker ja va lite smårolig faktist.

Frågan


Svar



Efter att ha plågats från 09:15 - 11:45 fick vi inte gå hem utan skulle ha muntliga nationella prov i svenska.
Tror antagligen att jag kommer att få behålla mitt VG+ och inte höjas/sänkas.

Sen träffa jag matilda när jag äntligen fick sluta efter NP i svenskan.

Käka lite donken i kungsbacka, hämta mitt pass och tog pendeln in till göteborg sen.


Efter en rundtur i göteborg påväg till Hollywood vid korsgatan hitta vi en kina affär, trodde det va leksaker där men det va mat. Riktigt billig töng mat! Från kina, japan, thailand, vietnam... Helt enkelt asiatisk mat med kinesiska teckan på och sånt, hyfsat färskt & riktigt billigt!


Coola bananer. Käka sånna när ja va nere i thailand, söta&rätt goa.






Förlåt för dåliga bilder, men mobilkameran e inte särskillt bra och kameran låg hemma som den inte ska göra på denna vistelse!

Kommentarer
Postat av: Albert Svensson

Behöver du asiatisk mat och inte är i Göteborg så går det att beställa från www.sarisaristore.se!

2011-03-24 @ 22:27:10
URL: http://www.sarisaristore.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0