- O V E R !

HAHA! nä skulle vara nyttig i en hel vecka... börja vara nyttig i söndas (: förutom att ja käka lite av en kebabrulle till frukost men det e en värslig sak.
I måndas tränade jag med Josefine
I Tisdag tränade jag med Emma & Greta
Idag skulle jag träna med Simon, men han kunde inte så bestämmte mig för att va hemma och chilla. Vilken chocklad kick jag fick! Skulle verkligen dö om ja inte fick choklad. Som igår, skulle verkligen skjuta migsjälv om jag inte fick nått kul att göra, så drog upp cyckeln till Josefine någon timma (:

Imorgon ska jag gymma med emma? Kommer ja orka... bröt ju min nyttighets period... Äh! träning är väll bra ändå liksom.. ;P

Efter gymmet med Josefine i måndas, gottar oss med lite .. ''natuar godis från naturens tillgångar'' Hehe


När ja kommer hem finns det ingen mat, gör en fet go sallad! Sallad, tomat, gurka, majs, avokado, vindruvor & jordgubbar! Tjockar mig med lite Gurka & Morot med dippp framåt kvällen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0