Dagens Inköp!

Hade hoppats på att få ligga ute på altanen i bikini, läsa min svenska&engelska bok som ska va klarlästa + massa reccensioner till nästa vecka...
Istället blev det en oväntad lång tur till kungsmässan för att fylla på sommargarderoben lite till! Det enda som fattas är väll fler shorts! Får väll börja shoppa på barnavdelningen så liten som jag känner mig eftersom shortsen jag tittar på som är snygga är fleeera cm för stora & de som passar är ju förskräckligt fula, ''ah tjena mormors röv''

Ska ta en titt på Zara någon dag eftersom jag glömde kolla där!

Hur som helst kommer iaf mina små inköp här!





Blev helt ''in love'' när jag såg bhn, sååå sjukt goo färg!
hehe, älskar att köpa nya underkläder... trots mina 40 bhar...


Köpte detta nagellacket också! orka inte ta bild så fick en bli en cool google bild! Men Rätt kär i denna färgen också!
 ''712 Ocean Drive''

Nu blir det att plugga lite, sen måla mina svarta naglar från tjejmiddagen i fredas sommriga!

Allt från H&M och Gina Tricot!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0